sâmbătă, 6 decembrie 2008

Viata bate film..err..jocul o_O

Multa lume a auzit povestea conform careia, in 2012 o sa vina "apocalipsu". Coincidenta sau nu, recent s-a pus in functiune (acum e oprit pt reparatii x_x)Large Hadron Collider-u (LHC) de catre cei de la CERN. Se zvoneste ca scula asta, va aduce intunericul pe pamant, prin intermediul unei gaurici negre (care va creste si va ajunga la..."maturitate" tocmai in 2012, how convenient).
Fiindu-mi frica pentru viitorul meu, am luat cateva decizii:
1. Sa ma apuc sa fac copii fara numar, in felul asta sporesc sansele ca genele mele sa mearga mai departe.
2. Sa fac provizii de conserve si sa caut un SEVA suit.
3. Sa cercetez zvonul asta.
Cum inca nu am gasit vre-o fata care sa carry my children si cum criza economica a lovit in forta, planu 1 si planul 2 inca nu pot fi puse in aplicare. Dar, mai ramane un plan, cel de-al 3-lea. Si uite asa deschid eu PCu si caut informatia in singurul loc unde poate fi gasita si unde SIGUR nu este eronata: pe internets.
Dupa o gramada de timp pierdut (2 minute), descopar o poza care a scapat de cei care se ocupa cu protectia globala! In felul acesta, am aflat ca, defapt, nu gaura neagra ne va omorii si, deasemenea, am aflat ce fac in realitate, cei de la CERN: ei vor sa deschida o poarta interdimensionala. Aceasta greseala va duce la infectarea lumii noastre cu monstrii dintr-o alta dimensiune. Am dovada chiar aici:

Concluzie: Gordon Freeman is real !! Ma apuc de strans rangi x_x

P.S: multam lui Monel pt prima poza :))
P.S2: WTF, LHC-u se numeste Black Mesa lmao ! Now this is REALLY convenient. (multam lui Tyrael pt info <3 )

3 comentarii:

Anonim spunea...

Epic win :))

zel spunea...

merci :D

Anonim spunea...

Ai grija de gandurile tale pentru ca se vor transforma in vorbe.
Ai grija de vorbele tale pentru ca se vor transforma in fapte.
Ai grija de faptele tale pentru ca se vor transforma in obiceiuri.
Ai grija de obiceiurile tale pentru ca vor fi caracterul tau...
Ai grija de caracterul tau pentru ca el va influenta destinul tau...viata ta.
Frank Outlaw.