luni, 25 ianuarie 2010

Facebook =/= mate






Traducere: deci, am hotarat sa vad si eu ce target au reclamele pe FB. La o filtrare initiala, facuta de ei ( doar eu am modificat limita de varsta), FB mi-a gasit 596 940 useri care au drept locatie, Romania (deci presupunem ca sunt fratii nostri romani).
Dupa o a doua filtrare, am fost curios sa vad raportul sexelor in valoarea initiala. Dupa cum se vede, sexul feminim conduce detasat: 303 900 ! (get a LIFE :3 )
Ulterior, am bifat si casuta cu sexul masculin pentru a revenii la valoarea initiala. Curios, aproximativ 32 000 persoane au disparut brusc ! Ori sunt androgini, ori sufera de confuzie, ori FB te lasa sa te inregistrezi chiar daca nu ai bifat una din casute.
Pastrand ce este mai bun pentru sfarsit, am folosit ultimul filtru, separand valorea initiala dupa limba vorbita. Se pare ca din cei aproape 600 000 de romani doar 184 140 vorbesc limba noastra. Restul ori sunt imigranti si nu cunosc o iota romana, ori...sunt prea mandri de nationalitatea lor. Desigur mai exista si exemplul cocalarilor si japitelor care din dorinta de a impresiona, au ales alte limbi: "ingleza", "spaniula"," "italia"...maca-ti-as.
Aveti voi alta interpretare? :D

Un comentariu:

Anonim spunea...

Bai inteligentule..;))