marți, 16 decembrie 2008

Epic Fail

Dragon ball, sau povestea unui copil extraterestru cu puteri uimitoare, care ajunge pe Pamant, in grija lui Gohan, care, este ucis de catre copil intr-o noapte cu luna plina, cand puterile lui au iesit la iveala si nu pot fi controlate. Povestea ne evidentiaza pericolele si aventurile prin care tanarul (numit Son Goku) trece pentru a gasii cele 7 Globuri ale Dragonului (create de catre un descendent namekian, Kami, care joaca si rolul de protector al pamantului). Odata adunate, un spirit puternic poate fi invocat ( Shenron sau Shen Long -a nu se face confuzie cu personajul din Street Fighter- ), spirit ce poate indeplinii o dorinta, inclusiv invierea unei persoane decedate.
Cei care au vazut anime-ul, isi dau seama ca descrierea aceasta e cam anemica dar, eh, time is money ;) .Cei care nu au vazut anime-ul respectiv, ei bine, ati pierdut una din cele mai mari capodopere ale omenirii.
Acum sa trecem la "punctul in care imi e frica sa nu vars" cum spun cei de la Racla: prezentarea antihristului.
Cu ceva timp in urma, vehicula un zvon, conform caruia, o sa se faca un film (da, cu personaje reale!) numit Dragon Ball... Cand am auzit zvonul asta, am batut in lemn, sticla, unitate, am ars tamaie, am scuipat in san, in sus, tigani, am inceput sa fac matanii si sa spun rugaciuni, in speranta ca exista un Dumnezeu si nu va lasa o astfel de oroare sa ia forma. Din pacate, fortele intunericului sunt mult mai tari si, spre scarba mea, am descoperit trailer-ul acesta:

...Cum ? Intrebarea mea este: cum e posibil asa ceva? Adica, nu e de ajuns ca ratatii de americani au omorat toata saga (legenda) Dragon Ball atunci cand au cumparat drepturile si cand mintea lor a "cacat" Dragon Ball GT ( Ghey Times)? Acum scumpul nostru "hollywood", a hotarat sa arunce si cu mai mult namol in saga aceasta prin crearea unui film CARE NU PASTREAZA MAI NIMIC DIN POVESTEA INITIALA !
Intrebari:
1. De ce globurile au fost create de 7 idioti in locul lui Kami? Probabil pt ca ratatii de la hollywood sunt prea prosti ca sa creada ca o lucrare atat de..."complexa" a fost facuta de 1 singura persoana.
2.De ce Goku arata ca un homosexual?
3.De cand PM (da, stiti de la ce vin abrevierile alea >_>) are Roshi par???
4.De ce e Yamcha Blond??.
5.DE CAND STIE BULMA ARTE MARTIALE???
6.De ce arata Goku ca un fag?
7.Zeii NU au distrus pamantul!De unde toata povestea asta?
8.De ce Piccolo arata ca tipul asta? (da, ala de langa Picard)Existau namekieni in Star Trek? Atunci inseamna ca Picard e Goku, nu?
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Pt numele lui Dumnezeu, e chiar atat de greu sa creezi un namekian? De ce au folosit rebuturi?
9.De ce filmul arata ca un film cu arte martiale de toata jena?
10.De ce arata ca un gay Goku?
Si uite asa, alta legenda animata, capata o parodie. "Enjoy" Dragon Ball E(in)volution -__-

Yours truly, angry-ass dragon ball fan.

Niciun comentariu: