marți, 23 iunie 2009

Memorable moments-part 5


  1. Crysis - Inside The Alien Ship

    Presupun ca va asteptati sa apara si Crysis prin lista mea :D Ei bine, da, a aparut. Nu puteam sa sar peste el, este un joc memorabil nu datorita graficii cat datorita costumului si anumitor "wtf" moments. Am avut de ales intre sa prezint multifunctionalitatea (big word o_o ) costumului, partea cand ai de condus o nava printre tornade si boss fight-ul de sfarsti. Ei bine, am ales...altceva ;)



  2. Dead Space - Final Boss Fight

    Din pacate, acesta este singurul joc din lista mea pe care nu l-am jucat D: Nu pt ca nu imi place ci pt ca sunt fericitul posesor al uneia dintre putinele placi video pe care nu le "recunoaste" >_> Chiar daca nu l-am incercat, am vazut destule filmulete cu gameplay si chiar daca modul total diferit de a distruge inamicii sau, momentele in imponderabilitate pot fi niste momente memorabile, m-am gandit ca aceste lucruri palesc atunci cand dai nas in nas cu chestia asta:



  3. Red Alert 2 Yuri's Revenge - Russians on the Moon

    O misiune pe cat de amuzanta, pe atat de grea. In timpul jocului, Yuri te obliga sa porti razboaie in tot soiul de locuri ciudate ( inclusiv rromania O_O ) dar, nici de acu in 1k ani, nu ma asteptam sa ajunga luna un camp de batalie pentru Yuri si rusi.



Niciun comentariu: