miercuri, 28 mai 2008

Starcraft 2 . Rebirth of a generation?

Starcraft. Numele spune totul . Toata generatia de jocuri RTS a trebuit sa stea in umbra lui .
Blizzard. Starcraft ,Warcraft, Diablo ...mai trebuie adaugat ceva?
Noi . Pusti pe vreamea aia de 7-8 ani. Am crescut cu jocuri , ne-au influentat , we got addicted, viata paralela . Cine stie stie . Poate ne-au si educat ? Legat de SC. Destul sa spun ca e 2008 si inca il joc. De ce? Nostalgie . Poate nu numai atat. Poate mai mult . Mult mai mult.

Starcraft 2 : Un nou inceput. Foarte asteptat . 12 ani de asteptare . 12 ani de scoala am acum . Ironic ? Ce asteptam ? O continuare . Nu numai a jocului ci a sentimentului care il oferea . Sau doar a sentimentului . Atunci cand visezi noaptea ce joci ziua ? Cand te gandesti mai mult la un joc de cat la prietena , cand viata ta sociala paleste in fata monitoruli.Suna trist. Normal . Si stirile de la ora 5 suna trist. Viata in general e trista(sunt emo nu?---offtopic : daca SC 2 aparea acum 2 ani sigur nu mai era nici o generatie emo acum). In sfarsit SC2 este ALTERNATIVA . sau CERCUL . Cercul unei generatii .De ce sa nu stam in cerc? Un cerc de monitoare? Pew pew?

Un comentariu:

zel spunea...

Starcraft 2 o sa fie jocul care ma va tine in casa, cum faceau pe vremuri alte jocuri, care ma va face sa uit de realitatea asta murdara ( cel putin pt o perioada) care ma va face sa ma gandesc la el si la 1 saptamana dupa ce o sa il termin ( cum am patit cu cealalata iubire a mea, Neverwinter Nights )o sa fie jocul care o sa imi farame inima atunci cand o sa il termin. Asta cautam noi, sentimentele acelea care le aveam la inceput, "thrillu" pe care il simteam cand puneam mana pe un joc BUN. Starcraft 2 o sa fie un joc care o sa imi omoare viata sociala dar, nu regret nimic si il astept cu nerabdare. Rebirth of a generation, rebirth of a dream, rebirth of long lost beatifull feelings. RESPECT and My life for Aiur! oh and...............you must construct additional pylons :D