miercuri, 28 mai 2008

Facts about me :3

  • Sunt incapatanat ( chiar foarte...nu pre cunosc intelesul cuvantului: "nu" )
  • Sunt o persoana care tolereaza extrem de multe lucruri si oameni ( desii unele/unii nu merita asta)
  • Prefer sa imi rezolv problemele cu ajutorul cuvintelor
  • Stiu sa imi mentin calmul in situatii tensionate si deasemenea, sunt o persoana calma
  • Nu suport sa fiu deranjat atunci cand fac ceea ce imi place
  • Am 170 cm inaltime =0
  • M-am ingrasat in ultimul timp o_o
  • Am 55 kilograme -.-
  • Sunt o persoana romantica :3
  • Imi plac dulcegariile si...dulciurile :D
  • I'm childish
  • NU suport persoanele care imi intorc spatele dupa ce am avut incredere in ele si le-am respectat.
  • NU suport manelele
  • Biologic am 20 de ani, psihic am 29 =0
  • Sunt o persoana 50% optimista, 50% pesimista ( desii sunt mai mult optimist :3 )
  • Fetele incep sa imi devina antipatice ( stiu ca generalizez dar am motivele mele...)
  • De ajuns -.-

3 comentarii:

Ndrey spunea...

50 de kile la 20 de ani? cred ca arati ceva de genu ||

zel spunea...

55* :P Nu e vina mea ca am un metabolism mai mult decat bun -.-

Anonim spunea...

bah vezi k te c-am contrazici.si ala ce plm vrea.ii e rau cu dinti in gura?
numai eu si shaq avem voie sa facem misto de tine.:P ;)