duminică, 7 iunie 2009

Fail International Football ASSociation

/RANT - opinia mea despre FIFA, astept sa fiu contrazis -

S-au intr-un singur cuvant, FIFA..the game. Nu inteleg cum de jocul asta inca se mai face, desii, dupa standardele mele, e din ce in ce mai prost. Aceiasi oameni, aceleasi animatii, aceasi minge, aceleasi suturi si pase uimitor de ireale, acelasi meci dar sub alte culori, aceasi galerie formata din cartoane care repeta doua interjectii tot jocul, can you get more repetitive than that? In fiecare an iese cate un FIFA. Deja Revelionul nu mai e asa de reprezentativ pentru trecerea anului cat e iesirea unui nou joc FIFA.

Recunosc, la viata mea am jucat doar 3 FIFA-uri: 98, pentru ca imi placea cat de misto se faultau aia, jocul parand mai mult un rugby decat un fotbal; 2001, unde am reusit ce altii nu o sa reuseasca niciodata in viata reala: sa iau cupa cu romania si echipele ei si fifa 2007, in care am facut-o celebra pe Crystal Palace.
Verdictul dupa 3 jocuri cu nume 50% diferit dar in rest aceasi mancare de peste? Din ce in ce mai prost !

OK, cateva idei pe scurt:

  • singurul lucru care s-a schimbat in 15 ani e grafica
  • jocul contine toata gama de buguri, de la cele grafice pana la cele legate de control


  • am mai jucat eu jocuri repetitive dar asta e regele lor
  • in secolul 21 cand jocurile imita realitatea incredibil de bine, cei de la EA nu s-au chinuit DELOC sa animeze cat de cat publicul...aici se vede cat interes isi dau
  • in timp ce alte jocuri au adoptat legile fizicii, fifa tot se incapataneaza sa ramana cat mai ireal posibil
  • miscarile sunt ingrozitoare (asta daca nu ai un joystick) si pasele mai mult decat ciudate
  • jocul pare mai lipsit de viata decat lumea din Fallout 3
  • cum poti sa ratezi din fata portii dar sa dai gol de la mijlocul terenului?
  • sunt doar 3-4 animatii pentru un numar aproape infinit de faulturi diferite



Pur si simplu FIFA nu este facut pentru mine (la fel ca si clonele lui). Poate daca cei de la EA s-ar chinuii putin sa il faca ori mai realistic, ori mai putin repetitiv, poate l-as adopta.
In loc de final o sa mentionez doar ca EA sports ar trebuii sa isi dea putin mai mult interesul cand vine vorba de jocurile pe care mintea lor sclerozata le scoate.

Cat de curand o sa ma leg si de NFS... <3

Niciun comentariu: