sâmbătă, 11 aprilie 2009

Lord of the rings FAIL

Ok, stiu ca nu scriu prea des dar, daca nu gasesc subiecte bune, nu ma bag (asta + faptul ca imi e lene :3 ).
Oricum, am revenit cu un baros pe care scrie LOTR ban-hammer.
Lord of the rings, una dintre cele mai bine vandute trilogii din ultimii ani. L-am vazut, unele faze mi-au placut, altele au omorat fazele care mi-au placut. As putea sa scriu hate text despre trilogia asta pana maine dimineata dar...am ceva mai bun.
Lord of the rings e defapt o mare campanie publicitara, o lupta intre Pepsi, reprezentat de baietii aia veseli (a se citii ghey....mai putin legolas, he's cool )si Coca-cola, reprezentat de Sularon...uhm...Sauron. In aceasta lupta epica a multinationalelor, multi mor (dau faliment) si putini supravietuiesc.
Pacat, au patat numele raselor nobile si legendare (dwarfi, elfi si chair orci...ei doar sunt nervosi pt ca nu au parte de hugs si paturi calde :( )

Niciun comentariu: